Nöjd med mig själv -> Nu sängen

 Nu är jag nöjd med mig själv efter att ha gjort klart inlämingen om hästens gångarter och efter att faktiskt ha blivit nöjd med den. Har suttit och tänkt och funderat så mycket på den.. Lite klurigt att beskriva hur man ökar eller samlar en häst eller vad säger ni? Sen har jag lämnat in en träningsuppgift om när vi tränade för Nina Bengtsson förra veckan, typiskt mig att lämna in i sista stund!
 
Det var en konstigt formulerad fråga som löd: Utifrån det du sett idag, vad är hästen styrkor och svagheter.
Hästar har ju svårt med olika grejer, de har olika styrkor från häst till häst. Sen att utifrån det du sett idag, om jag ska vara ärlig så såg jag inte mycket på dom andra när jag koncentrerade mig på att rida själv ;)
 
Nej nu ska jag nana kudden, haha vad roligt det lät :D Morgondagen väntar det markarbete på Solna ridskola på förmiddagen! 
Visste ni förresten att skritt är den mest lösgörande gångarten, därefter galoppen och att skritten är lättast att förstöra samt att traven är mest utvecklingsbar och lättast att jobba med? 

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej :)

Allt bra ?

Hur länge har du bloggat ? :)

2012-11-25 @ 23:12:08
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/
Postat av: amanda

Går du en på ett naturbruks gymnasium? :)
Vilket isf? :)

Svar: ja det gör jag, Realgymnasiet! Kram :)
Sara Hermansson

2012-11-26 @ 17:43:36
URL: http://tidenistallet.blogg.se
Postat av: Amanda

Det gör jag också, vart går du? :) Jag går i Borås :)
Kram :)

2012-11-27 @ 10:06:44
URL: http://tidenistallet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0