Skriv er uppfattning om mig?

 Min blogg är en plats där jag skriver om allt runt hästar kring min synvinkel. Med egna tankar och åsikter. Lägger ner tid på bloggen varje dag, fixar inlägg och med bilder i dom. Det jag vill förmedla med min blogg är mest att alla ska känna sig välkomna och få en inblick om att jag är en snäll person. Samt att alla  ALLTID är lika mycket värda! Därför tänker jag även extra mycket på att svara på kommentarer och liknande på ett schysst sätt! Vill alltid att min blogg ska drivas schysst rakt igenom! Var med i en liten tävling HÄR, där man skulle skriva en motivering om sin blogg och här uppe är en del av min.

 

Skulle vara jättekul att höra er uppfattning om mig! skriv exakt vad ni tycker även om ni inte känner mig så är det kul att veta uppfattningen om mig genom det ni har fått läsa om på bloggen. Alltid kul att veta och det blir så bättre om ni också är ärliga till 100%.Skriv ärligt om ni tycker jag är verkar elak eller snäll, det är era uppfattningar som jag inte kan påverka. ;)

 

Kommentarer
Postat av: flisan

läs på min blogg :*

2012-12-26 @ 15:20:19
URL: http://fillann.blogg.se
Postat av: jolina

fin blogg du har =D

Svar: tack :D
Sara Hermansson

2012-12-26 @ 21:23:15
URL: http://bstaryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0