Ny dag, nya möjligheter & jullov! ♥

Gud vad skönt att det är jullov och att jorden inte gick under! Det här kommer antagligen bli ett underbart lov med planer som kommer bestämmas in i de sista dagarna. 
* Om vi ska ta med Mingus till Norrland eller inte.
Jag skulle tycka det var jätteroligt om Mingus földje med till Norrland, men problemet är ressträckan för Mingus och väglaget. Väglaget måste vara helt ok om vi ska kunna åka med släp. Det är ju fortfarande en chansning för på vägen tillbaka vet vi ju inte hur vägen ser ut. Som det ser ut nu, har vi inte bestämt något. Vi ska åka till Norrland iallafall den 25 eller 26:e med eller utan häst. Hur länge jag är där beror också på om Mingus är med eller inte. 
 
*Tävlingsdags den 6:e Januari på Botkyrka, LB:1 Debut.
Taggatagga! 
*Massa trim inför tävlingen
För att bli säker på ett program måste man träna, speciellt om man vill bli bäst på det. ;)
 
*Ha GRYMT kul och rida ut mycket!
 
*Knäppa massa fina kort!
 
*Julklappshandla!
 
* JULAFTON såklart!
<p><span style="font-size: large;">Stina&nbsp;&amp; jag på julafton &lt;3<br />
&amp; jag hatar motljus -.-</span></p>
<p><span style="font-size: large;">Stina&nbsp;&amp; jag på julafton &lt;3<br />
&amp; jag hatar motljus -.-</span></p>
Bild från Julafton 2009 på b-ponnyn Stina! 

Kommentarer
Postat av: Laura

Hej! Ska du på nåt ridläger i sommar? isf, vilket? :)

Svar: vet inte vadårå? :)
Sara Hermansson

2012-12-21 @ 16:01:25
URL: http://lakris.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv. Tack så jätte mycket! Du med!<33

2012-12-21 @ 21:37:21
URL: http://ponnyflash.blogg.se
Postat av: Malin

Vilken söt ponny :)

Svar: Ellerhur? :)
Sara Hermansson

2012-12-22 @ 08:14:43
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0