Gör bara klart skiten!

Nu ska jag väll försöka börja med min idrottsuppsats som jag inte gjorde igår, det är helt tomt i mina papper..
Hade seriöst betalat någon för att få klart den. Det är den nästsista på denna termin har en till sen att se framemot. Tipp topp?! Får nog införa bloggförbud när jag ska plugga till något. Saken gör det inte bättre att jag måste åka till stallet och rida och fixa allt. Ser väldigt ljust ut för min uppsats som ska fyllas på 3 sidor.
Hästen kommer ju endå före skolan ;) Tänkte att ni så gärna ville veta, fast antar att det inte var så intressant.
Får nog säga hejdå till bloggen för idag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken fin bild ! Hoppas din idrottsuppsats går bra. :)

Svar: tack tack :D
Sara Hermansson

2012-12-20 @ 21:52:40
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0