Ett helt år tillsammans!

Idag har vi haft Mingus ett helt år! Det känns heeelt sjukt! Det var precis ett år sen, 10 december 2011 jag blev världens lyckligaste och ägare till världensbästa Åstratorps Mingus! Tror vi skrev kontraktet ungefär vid 11 tiden! Den dagen var det julshow i stallet. Åh är ju tårögd när jag skriver detta! Mingus betyder så himla mycket för mig, han är verkligen en på miljonen!
 
Mingus är den ponnyn jag drömt om, alltid velat ha! Inte trodde jag att vi skulle köpa en sånn fin underbar ponny. Det var en stor slump att just vi köpte Mingus <3
 
Här var Mingus annons bild:
Emilias bild
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul, grattis! :)

Svar: aw tack :)
Sara Hermansson

2012-12-10 @ 10:49:52
URL: http://malinottenback.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för kommentaren på min blogg! Fortsätter på samma spår som du, väldigt fin häst du har! Och grattis på er ett årsdag såklart :)

2012-12-10 @ 17:17:18
Postat av: Lydia

// Lydia

2012-12-10 @ 17:18:19
URL: http://lydiatofts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0