Dagen

Idag körde Erin långa tyglar, det gick faktiskt bra tyckte jag för att vara hennes första gång! Det är som sagt mycket svårare än vad det ser ut! Hade tänkt att klippa ihop en liten film från när Erin körde så ni får se lite! Det blev mest skritt men även lite trav i slutet. Och då ska Mingus vänta på Erin, han ska trava i samma tempo som hon går i. Det hade Mingus lite svårt med och gick först för snabbt. Men då skulle Erin säga till han att vänta, tillslut efter några gånger gick det faktiskt bättre! Mingus fattade nog lite i slutet och han var duktig! Med tiden kommer det bli bättre och det är även en väldigt bra träning för Mingus att trava i såpass lugn trav, vilket jag tror kommer gynna oss i ridningen sen! I skritten gjorde de förvänd sluta igen då hästen ska gå på 4spår! :) Efteråt åkte jag till Högvreten och kollade på tävlingen där! Natta gjorde en jättebra insats med Fleur som jag skrev innan. Hon är verkligen en skicklig ryttare som rider Fleur grymt bra. Fleur är inte den lättaste hästen om man säger så! Men snygga är dom!
En väldigt charmig bild på Minge!! 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh<3

Svar: bästa :) <3
Sara Hermansson

2012-12-09 @ 22:42:31
URL: http://granaryttarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0