Barbacka i ridhuset

Idag red jag lite barbacka i ridhuset. Inte speciellt så seriöst! Hade på mig täckbyxor och en varm vinterjacka! Mingus fick ha på sig ett fleecetäcke! Red först länge i skritt igenom LB:1, sen travade jag. Körde rätt mycket innanför spåret så han inte ska fästa sig på väggen och gå lika på båda tyglar! Sen träna jag lite galoppfattningar, fick till några bra! Gick helt okej för att vara barbacka! ;)
Tänkte bjuda på lite härliga sommarbarbacka bilder nu i vintermörket!
Var så sur när jag skulle åka till stallet av andra anledningar men så fort jag kommer till stallet är det som bortblåst! Mingus får mig alltid att må bra, även om han kan vara bråkig mulleponny ibland!
Sen att alla på grana är så snälla! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Det såg ju bra ut idag! :) Iallafall av det jag såg hihi c:

Svar: naw tack desamma :)
Sara Hermansson

2012-12-04 @ 21:38:19
URL: http://mirakelponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0